03:05 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2020
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020.

Δεν θα επιτρέπει πλέον διαφημίσεις με στόχο τις πολιτικές προτιμήσεις των ανθρώπων η Google, που θα απαγορεύσει επίσης στοχευμένες πολιτικές καμπάνιες μέσω YouTube ή με βάση το ιστορικό αναζητήσεων.

Η κίνηση αυτή της Google, έρχεται ημέρες πριν τις εκλογές στη Βρετανία και περίπου ένα χρόνο πριν τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020 και ενώ εντείνονται οι πιέσεις σε εταιρείες τεχνολογίας και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τον τρόπο που χειρίζονται την πολιτική διαφήμιση.

Η νέα πολιτική θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020.

Θα επιτρέπεται, πάντως, η αξιοποίηση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών για την προώθηση πολιτικών διαφημίσεων με βάση το φύλο, την ηλικία και τη γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών (με βάση τον ταχυδρομικό κωδικό τους).

Η προβολή πολιτικών διαφημίσεων σε ιστοσελίδες με συγκεκριμένη θεματολογία, όπως οικονομία, θα συνεχιστεί.

Ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε επίσης τη λήψη μέτρων κατά των εμφανώς παραπλανητικών πολιτικών δηλώσεων, πολιτική που το Facebook έχει αποφύγει, με τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ να έχει δηλώσει ότι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ελέγχει την αξιοπιστία των πολιτικών διαφημίσεων.

Με την απόφασή της η Google φαίνεται να επιλέγει τη μέση οδό, συγκριτικά με το Twitter που ανακοίνωσε στις 30 Οκτωβρίου την πλήρη κατάργηση διαφημίσεων πολιτικού περιεχομένου από τις 22 Νοεμβρίου, καθώς η νέα πρωτοβουλία της κινείται κατά των πολιτικών διαφημίσεων που είναι προφανές ότι αποσκοπούν στο να παραπλανήσουν τους ψηφοφόρους.

«Αναγνωρίζουμε ότι ο ζωντανός πολιτικός διάλογος είναι σημαντικό μέρος της δημοκρατίας και κανένας δεν μπορεί λογικά να αποφανθεί για κάθε πολιτικό επιχείρημα, αντεπιχείρημα και νύξη. Συνεπώς αναμένουμε ότι ο αριθμός των πολιτικών διαφημίσεων για τις οποίες θα αναλάβουμε δράση, θα είναι πολύ περιορισμένος, όμως θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για τις ξεκάθαρες παραβιάσεις», ανέφερε ο Σκοτ Σπένσερ, αντιπρόεδρος της Google Ads.

Πρόσθεσε ότι «θέλουμε να βελτιώσουμε την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων στις πολιτικές διαφημίσεις που μπορεί να δουν στις πλατφόρμες μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Η Google μειώνει τα εβδομαδιαία μίτινγκ υπό τον φόβο διαρροής πληροφοριών

Tags:
διαφήμιση, Ευρώπη, ΗΠΑ, πολιτική, Google
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK