10:22 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟY 2020
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Για τη Eurovision, τον Στέφανο Τσιτσιπά, το «Power Of Love» (ΣΚΑΪ), τους σεισμούς και τις εκλογές θέλησαν να μάθουν οι περισσότεροι Έλληνες χρήστες του Google μέσα στο 2019.

Γι' άλλη μια χρονιά, η Eurovision αναδείχθηκε σε σταθερή αξία ως προς τις αναζητήσεις των Ελλήνων στο Google καθώς δεν απουσιάζει από το σχετικό ετήσιο top 5 και, το 2019, πήρε την πρωτιά.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες αναζήτησαν -πέρα από τον διαγωνισμό τραγουδιού- τη φράση «πού ψηφίζω» μιας και τη χρονιά που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες, διεξήχθησαν πολλές εκλογικές αναμετρήσεις.

Επίσης, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Google, η λέξη «σεισμός» αναδείχθηκε σε τρίτη δημοφιλέστερη αναζήτηση της χρονιάς για τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου.

Την πεντάδα συμπληρώνουν το ριάλιτι σχέσεων «Power Of Love» που προβλήθηκε στον ΣΚΑΪ, αλλά και οι Ευρωεκλογές.

Δημοφιλέστερος αθλητής ο Τσιτσιπάς

Η κατάκτηση του ATP Finals -και όχι μόνο- εκτόξευσαν τον Στέφανο Τσιτσιπά στην κορυφή των αναζητήσεων των Ελλήνων χρηστών για το 2019 και τον ακολούθησαν ο τράπερ Sin Boy και ο ηθοποιός Χοακίν Φίνιξ.

Την πρώτη πεντάδα κλείνουν ο Αντίνοος Αλμπάνης, που συγκλόνισε με την περιπέτεια της υγείας του, αλλά και η Τζένη Μπαλατσινού.

«Πρωταθλητής» και στο Google ο ΠΑΟΚ

Ως προς τα αθλητικά, οι Έλληνες ανέδειξαν «πρωταθλητή» το PAOK TV, τη διαδικτυακή πλατφόρμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Ακολούθησαν το Copa América, το τουρνουά τένις στο Γουίμπλεντον, η κατάταξη του πρωταθλήματος Ελλάδας και μόλις στην πέμπτη θέση βρέθηκε το Παγκόσμιο Κύπελλο του μπάσκετ.

Έρωτας και μυθοπλασία σε TV και στο Google

Την πρωτιά στις αναζητήσεις των Ελλήνων για το 2019 ως προς τα τηλεοπτικά προγράμματα είχε το «Power Of Love», ακολουθούμενο από τη σειρά εποχής του ΑΝΤ1, «Άγριες μέλισσες», και το ερωτικό σίριαλ μυστηρίου, «Έρωτας μετά», του Alpha.

Στην πρώτη πεντάδα, επίσης. βρέθηκαν το «My Style Rocks» του ΣΚΑΪ, αλλά και ο «Φτερωτός Θεός» που προβάλλεται από τον σταθμό του Φαλήρου.

Αναζητώντας μια απάντηση και μια συνταγή

Οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου είχαν πολλές απορίες και το 2019. Μπορεί να ήταν κεντρικό θέμα συζήτησης επί σειρά μηνών, αλλά η Συμφωνία των Πρεσπών περιορίστηκε μόλις στη δεύτερη θέση της κατηγορίας «Τι είναι;», αφού την πρωτιά πήρε η αναζήτηση για τη MENSA. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν το «κουλί» α λα «MasterChef» (Star), το CRP και η διφθερίτιδα.

Το φαγητό είναι ένα από τα... αγαπημένα «σπορ» των Ελλήνων και οι περισσότεροι, το 2019, αναζήτησαν στο Google την καλύτερη συνταγή -κατά σειρά- για γαριδομακαρονάδα, φανουρόπιτα, γιουβαρλάκια, λαγάνα και ταραμά.

Διαβάστε ακόμα:

Οι CEO της Alphabet, Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, παραιτήθηκαν

Tags:
σεισμός, εκλογές, Power of Love, Στέφανος Τσιτσιπάς, Eurovision 2019, Eurovision, Ελλάδα, αναζήτηση, Google
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK