07:23 03 ΜΑΡΤΙΟY 2021
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
Εμβόλιο κορονοϊού (1540)
0 11
Βρείτε μας

Ο γιατρός νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας, ενώ προ ημερών νοσοκόμα είχε εμφανίσει επίσης παράλυση στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου, με τις εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι δεν υπάρχει σύνδεση.

Παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες εμφανίζει γιατρός ο οποίος νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr, ο γιατρός έκανε τη Δευτέρα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. 

Το βράδυ άρχισε να μην νιώθει καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στη μέση.

Σημειώνεται ότι προ ημερών 40χρονη νοσοκόμα στην Κέρκυρα εμφάνισε παράλυση στα κάτω άκρα ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού, με πληθώρα επιστημόνων να τονίζουν ότι τα δύο γεγονότα δεν συνδέονται. Η νοσοκόμα αναρρώνει ενώ διερευνώνται αναλυτικά τα αίτια της προσωρινής παράλυσης που εμφάνισε η νοσηλεύτρια, η οποία ανυπομονεί να επιστρέψει στα δύο παιδιά της.

Θέμα:
Εμβόλιο κορονοϊού (1540)
Tags:
Κέρκυρα, COVID-19, εμβόλιο, παράλυση, νοσοκομείο, γιατρός, κορονοϊός
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK