22:15 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2021
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Ο άτυχος 87χρονος είχε αφήσει την τελευταία του πνοή οκτώ λεπτά μετά τον εμβολιασμό του και ενώ βρισκόταν στον χώρο αναμονής.

Σε έμφραγμα του μυοκαρδίου οφείλεται ο θάνατος του 85χρονου χθες στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείου Ηρακλείου, λίγα λεπτά μετά τον εμβολιασμό του για την COVID-19.

Όπως αναφέρει η διοίκηση του νοσοκομείου, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας – νεκροτομής, «σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλειά του οφείλεται σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια, ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης, σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό».

Η διοίκηση εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στους οικείους του.

Υπενθυμίζεται ότι ο ηλικιωμένος έκανε το εμβόλιο και οδηγήθηκε στην αναμονή όταν ξαφνικά έπεσε κάτω. Οι γιατροί έτρεξαν, του έκαναν ανάταξη, ωστόσο, πριν προλάβουν να τον μεταφέρουν στη ΜΕΘ, ο άνδρας έπαθε και δεύτερη ανακοπή και πέθανε.

Tags:
ηλικιωμένος, Κρήτη, εμβολιασμός, εμβόλιο, κορονοϊός
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK