04:42 07 ΙΟΥΝΙΟY 2020
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Το ενδεχόμενο προσλήψεων στα τηλεφωνικά κέντρα εξετάζουν οι διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών, εν μέσω του αυξημένου φόρτου εργασίας, ως απόρροια των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας.

Περισσότερες από 90.000 κλήσεις δέχονται σε ημερήσια βάση τα τηλεφωνικά κέντρα των ελληνικών τραπεζών, ως απόρροια των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών.

Κι αυτό, μάλιστα, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των εργαζομένων έχει μειωθεί σημαντικά τις τελευταίες ημέρες, λόγω των μέτρων ασφαλείας που λαμβάνονται στους χώρους εργασίας.

Είναι ενδεικτικό ότι τραπεζικές πηγές, μιλώντας στο ΑΜΠΕ, δηλώνουν ότι το 60% των εργαζομένων στα τηλεφωνικά κέντρα εργάζεται κατ’ οίκον.

Στο πλαίσιο αυτό, οι διοικήσεις των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων φαίνεται ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο άμεσων προσλήψεων στα «call centers», με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Πάντως, οι ίδιες πηγές διευκρινίζουν ότι το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών και υπηρεσιών, για τις οποίες οι πολίτες προσφεύγουν στα τηλεφωνικά κέντρα, μπορούν να διεκπεραιωθούν μέσω του e-banking, χωρίς να απαιτείται η ύπαρξη τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Χαρακτηριστικό δε, είναι το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός πελατών δεν γνωρίζει βασικές λειτουργίες των e-banking, όπως η εγγραφή μέσω διαδικτύου ή το «ξεκλείδωμα» των κωδικών.

Tags:
απαγόρευση κυκλοφορίας, COVID-19, κορονοϊός, κοροναϊός, τηλεφωνική επικοινωνία, τηλεφωνική γραμμή, ελληνικές τράπεζες, τράπεζες, τράπεζα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK