20:08 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟY 2020
VIRAL
Λήψη σύντομου url
0 20
Βρείτε μας

Μετά από 10 ολόκληρα χρόνια οι χρήστες του διαδικτύου κατάφεραν να αναγεννήσουν ένα τραγούδι ρωσικής διαφήμισης και να το κάνουν δημοφιλές.

Το τραγούδι από μια διαφήμιση δημητριακών της Ρωσίας, η οποία προβαλλόταν πριν από 10 περίπου χρόνια, παρέχει τη μουσική υπόκρουση στο νέο trend ανάμεσα στους χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης TikTok και έχει γίνει viral ακόμα και ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες.

Το βίντεο παρουσιάζει ένα λάμα που έχει δημιουργηθεί σε υπολογιστή, να χορεύει στην έρημο, τραγουδώντας με τον δικό του μοναδικό τρόπο το τραγούδι που παιζόταν στη ρωσική διαφήμιση πριν από χρόνια.

 

​Η παλιά διαφήμιση αφορούσε στα ρωσικά δημητριακά Miel Pops ή Honey Pops και οι στίχοι θα μπορούσαν να μεταφραστούν, κατά προσέγγιση ως «Miel Pops, buzz buzz buzz, buzz buzz buzz. Miel Pops, τόσο νόστιμο, om nom nom. Μπάλες από μέλι για πρωινό. Miel Pops, στάζουν, στάζουν μέλι, στάζουν, στάζουν,στάζουν».

Η αναγέννηση του τραγουδιού έγινε όταν η Ρωσίδα τραγουδίστρια, Τσερνάγια Πρινσέσα (Chernaya Princessa), ανάρτησε ένα βίντεο, στο οποίο τραγουδούσε μια ακουστική εκδοχή του τραγουδιού.

 

​Στη συνέχεια, ένας άλλος χρήστης επιτάχυνε τον ήχο και χρησιμοποίησε τη νέα πιο γρήγορη εκδοχή για να τον βάλει ως μουσική υπόκρουση σε ένα βιντεοπαιχνίδι που έπαιζε.

Ακολούθως, ένας άλλος χρήστης του TikTok με το όνομα waiting_de_horchata_uwu, χρησιμοποίησε την γρήγορη εκδοχή του τραγουδιού, ως μουσική υπόκρουση για το κινούμενο σχέδιο με το λάμα να τραγουδά, με αποτέλεσμα να γίνει αμέσως viral αλλά και με χρήστες από όλο τον κόσμο να φτιάχνουν τις δικές τους εκδοχές.

Ένα ακόμα στοιχείο που έπαιξε ρόλο στη διάδοση του τραγουδιού, ήταν το γεγονός πως οι χρήστες που μιλούν Ισπανικά, στο άκουσμα των λέξεων «Miel Pops» νόμιζαν πως άκουγαν «mi pan», δηλαδή «το ψωμί μου» στα Ισπανικά, υποθέτωντας πως το τραγούδι αφορούσε την αγάπη για το ψωμί.

Έτσι, δημιουργήθηκαν και πολλά βίντεο με τη συγκεκριμένη μουσική υπόκρουση, δείχνοντας ανθρώπους να χορεύουν με ψωμί.

 

​Γεννημένο στα βάθη του «alt TikTok», ενός όρου που αναφέρεται στα πιο παράξενα και σουρεαλιστικά βίντεο της εφαρμογής, ο χορός του λάμα έχει γίνει viral στην Gen Z (Γενιά Ζ), καταφέρνοντας να προβληθεί παραπάνω από 85 εκατομμύρια φορές.

Βέβαια αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ρωσία γίνεται πηγή για κάτι που γίνεται viral στο διαδίκτυο, δημιουργώντας memes και προκαλώντας την προσοχή.

Άλλο παράδειγμα αποτελεί το βίντεο με ανθρώπους που κουβαλούσαν ένα φέρετρο στη Γκάνα, στο οποίο ως μουσική υπόκρουση είχε προστεθεί ένα ρωσικό τραγούδι ηλεκτρονικής μουσικής, με το βίντεο να κυκλοφορεί ευρέως ανάμεσα στους χρήστες και να έχει και αυτό εκατομμύρια προβολές.

Tags:
διαδίκτυο, διαφήμιση, Ρωσία, βίντεο, viral βίντεο, viral, τραγούδι, TikTok
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK