Έτσι, ένας πελάτης συγκλόνισε το διαδίκτυο με τη χειρονομία του, καθώς άφησε φιλοδώρημα σε αμερικανικό εστιατόριο ύψους 3.000 δολαρίων παρότι είχε παραγγείλει μόλις μια μπίρα.
Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στο Κλίβελαντ δημοσιοποίησε, την περασμένη εβδομάδα, την απόδειξη του λογαριασμού στο Facebook και, φυσικά, η φωτογραφία δεν άργησε να γίνει viral.
Ο πελάτης που άφησε το φιλοδώρημα, ζήτησε τα χρήματα να μοιραστούν στους εργαζόμενους του εστιατορίου και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, Μπρένταν Ρινγκ, τηλεφώνησε στον άνδρα για να επαληθεύσει το ποσό.
Παρ' όλα αυτά, ο πελάτης τού είπε πως δεν επρόκειτο για λάθος, με τον Ρινγκ να τονίζει το εξής:
«Απίστευτο αλλά συμβολικό του είδους των ποιοτικών ανθρώπων που γνωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια. Θα μπορούσα να δημοσιεύσω το όνομά του, αλλά δεν θα το ήθελα, νομίζω ότι και εκείνος δεν θα το ήθελε αυτό, αλλά όλοι οι εργαζόμενοι και εγώ είμαστε ευγνώμονες για αυτήν την απίστευτα ευγενική και μεγάλη χειρονομία».
Πατώντας το κουμπί "Δημοσίευση", σημαίνει ότι συμφωνείτε με την επεξεργασία των δεδομένων από τον λογαριασμό σας στο Facebook για να μπορέσετε να σχολιάσετε τις ειδήσεις στον ιστότοπό μας χρησιμοποιώντας αυτό τον λογαριασμό. Μπορείτε να βρείτε λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας επεξεργασίας στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας διαγράφοντας όλα τα σχόλια σας.
Όλα τα σχόλια
Προεπισκόπηση νέων σχολίων (0)
σε απάντηση του(Προεπισκόπηση σχολίουΑπόκρυψη σχολίου)