23:30 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2021
VIRAL
Λήψη σύντομου url
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (1886)
0 10
Βρείτε μας

Φιλοδώρημα ύψους 3.000 δολαρίων άφησε, την περασμένη εβδομάδα, πελάτης σε εστιατόριο του Κλίβελαντ και ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να το πιστέψει.

Τα εστιατόρια έχουν πληγεί πάρα πολύ κατά τη διάρκεια της πανδημίας μιας και είναι τα πρώτα που επηρέαζονται από τα lockdown που εφαρμόζονται για την ανάσχεση της νόσου COVID-19.

Έτσι, ένας πελάτης συγκλόνισε το διαδίκτυο με τη χειρονομία του, καθώς άφησε φιλοδώρημα σε αμερικανικό εστιατόριο ύψους 3.000 δολαρίων παρότι είχε παραγγείλει μόλις μια μπίρα.

Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στο Κλίβελαντ δημοσιοποίησε, την περασμένη εβδομάδα, την απόδειξη του λογαριασμού στο Facebook και, φυσικά, η φωτογραφία δεν άργησε να γίνει viral.

Ο πελάτης που άφησε το φιλοδώρημα, ζήτησε τα χρήματα να μοιραστούν στους εργαζόμενους του εστιατορίου και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, Μπρένταν Ρινγκ, τηλεφώνησε στον άνδρα για να επαληθεύσει το ποσό.

Παρ' όλα αυτά, ο πελάτης τού είπε πως δεν επρόκειτο για λάθος, με τον Ρινγκ να τονίζει το εξής:

«Απίστευτο αλλά συμβολικό του είδους των ποιοτικών ανθρώπων που γνωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια. Θα μπορούσα να δημοσιεύσω το όνομά του, αλλά δεν θα το ήθελα, νομίζω ότι και εκείνος δεν θα το ήθελε αυτό, αλλά όλοι οι εργαζόμενοι και εγώ είμαστε ευγνώμονες για αυτήν την απίστευτα ευγενική και μεγάλη χειρονομία».
Θέμα:
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (1886)
Tags:
Κλίβελαντ, φιλοδώρημα, ΗΠΑ, λογαριασμός, μπύρα, COVID-19, κορονοϊός, πανδημία, εστιατόριο
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK